Research – De basis voor goede content

Ik ben gewend om snel en adequaat relevante content te selecteren en te verwerken tot:

√  Artikelen, blogs, vlogs
√  Magazines, kranten (digitaal/print)
√  Video’s
√  Trendrapporten
√  Whitepapers
√  Jaarverslagen
√  Infographics
√  (Jubileum)boeken
√  Corporate stories
√  Presentaties 

Quickscan en Contentanalyse
Desgewenst doe ik vooraf onderzoek naar de bedrijfscultuur en/of doelgroep(en) via een quickscan door middel van interviews. Of een onderzoek naar de bestaande bedrijfsmiddelen via een contentanalyse.

Contentcuratie
Voortdurend je eigen content produceren is tijdrovend en kost veel geld. Ik kan helpen met contentcuratie: nieuwe content maken op basis van bestaande content. Ofwel: voor de doelgroep interessante informatie hergebruiken, met toevoeging van eigen expertise en visie.

Content en alignment
Goede, betekenisvolle content vormt het cement van iedere succesvolle organisatie. Maar wat is betekenisvolle content en hoe maak je het? Je leest het in het Dossier_Content_Alignment dat ik voor Proof samenstelde.